Ryna'pici'Angel 2013.07.19. 00:44

5. Fejezet

Na itt van az új rész, sztem szar lett, és rövid, de a kövit igyekszem minél hosszabbra csinálni! :) Ja, és az ugyanúgy Angel szemszögéből lesz! Jó olvasást! :) 


5.Fejezet
(Danny szemszöge)


Csak fekszem az ágyon, itthon döglődöm, nincs kedvem suliba menni. Bár kinek van? Nézzük csak ki van fenn facen: ez egy ribanc, ez is, ez is, ezzel nem beszélek, ezt már lefektettem, ezt nem hívtam fel azóta se, ez a cikis csaj akitől falra mászok, ez nem rossz csaj, áhh a kis gólya, Angel. Hmm... Ráírok: "Szia. Te is a Művész Gimibe jársz, ugye? Mert már láttalak téged a suliban." Kezdtem meg a beszélgetést az új lánnyal, csak úgy, hogy gyanút ne fogjon senki. Ma nem látom, mivel itthon maradtam, semmi kedvem nem volt suliba menni. *Ring-ring* Csörgött is pár perc múlva a telóm, jelezve, hogy üzenetem jött. 'Angel Synore üzenetet küldött' írta ki. Tudtam, hogy vissza fog írni. Az ilyen friss húsokat könnyű felszedni, így szedtem fel 3 éve Carment is. Mára már csak ilyen pótléknak jó, ha nincs más akkor pont jó. De döntenem kell: vagy veszekedést produkálok, vagy titokban nyomulok Angelre. Majd még eldöntöm. Már az első találkozáskor felfigyeltem erre a lányra, hiszen nehéz őt nem észrevenni. 
Picike termete ellenére elég nagy hangja van, és nagy mellei, elég jó csaj. Már csak meg kell szereznem, ami nem lesz nehéz dolog, hiszen az ilyenek könnyen adják magukat, nem tudnak ellenállni az én helyes cuki pofimnak! Ennek a bájnak köszönhetően minden csaj oda van értem, és le is fektethetek párat. Imádom, hogy az egész suli a lábaim előtt hever! Habár elég nagy bajt tudnak keverni a csajok nekem, de ki tudom magam magyarázni. Na de nézzük, csak mit írt: "Sya. Igen. Honnan tudtad, hogy hogy hívnak?:ooo". Öööööö... Honnan is? Áhh majd visszaírok neki később, úgyis mindjárt indulnom kell. Hány óra van? - néztem rá az órára. 6 óra múlt 10 perccel. ideje lenne indulni, mert még elkések, bár ezt megszokhatták tőlem. Kb fél óra múlva elkészültem mindennel: felöltöztem, hajamat bezseléztem, kacsintottam egyet a tükörképemnek és megindultam Night and Daybe. 

Olyan negyed nyolcra ott is voltam. A haverok már vártak rám, de nem volt ez meglepő.
- Szeva haver. Na mi a pálya? Csajod még megvan, vagy már kidobtad? - köszöntött Jake.
- Csáó, áhh semmi különös meg van még, de már más csajt fűzök. Most gólya. - mosolyogtam.
- Egy újabb áldozat Danny listáján? Mily meglepő! - szólt közbe Ray, aki nem igazán szereti, hogy csajokkal kedvemre játszadozom. Ő inkább egy hűséges típus... Pfuuuj... 
- Nem igazán áldozatok ők, inkább szerencsések! Nem mindenkinek adom meg azt a lehetőséget, hogy velem járjon! - mondtam, miközben beültünk egy székre a pult mellett. - 2 wiskey-t kérek jéggel! Ray te mit iszol? - kértem italt. 
- És mit csinálsz, ha Carmen egyszer rájön a játékaidra? - hagyta figyelmen kívül amit mondtam.
- Kimagyarázom magam. Meg amúgyis tud 1-2 félrelépésemről, és megbocsátotta. - mosolyogtam magabiztosan. - Akkor Raynek meg egy sört.
- És ha az összeset megtudja, akkor már nem fogja mindet megbocsátani. - kezdett megint bele a hülyeségeibe Ray. Mindig ezt csinálja. Elkezd nekem magyarázni, hogy hogy kéne bánnom a nőkkel, meg mindenféle hülyeség, és mindig ugyan oda lyukadunk ki: én mondom neki, hogy 'jól van, ez az utolsó ilyen lépésem utána abbahagyom,' ő meg mondja, hogy 'úgyse fogod,' én meg, hogy 'de majd ha megunom' stb... De néha úgy fel tud idegesíteni, de most bulizni jöttem ide nem vitatkozni.
- Jól van ne kezdjünk bele megint, most azért vagyunk itt, hogy bulizzunk egy kicsit, jut eszembe csajod hol hagytad? - tereltem el a témát, mire pultos már hozta is a piánkat, de nem volt ismerős a csaj. Lehet Ed felvett egy új pultost, hmm... Jó csaj, szúrnám, és ahogy látom bejövök neki. Asszem megvan a mai adagom.
- A 2 wiskey, meg a sör. - rakta le, de közbe végig a szemembe nézett. 
- Ő kicsit később jön, mert a barátnőjének szüksége van rá, ezért majd becsatlakozik hozzánk. - mondta Ray.
- Addig éld ki magad, mert utána már nem lesz lehetőséged rá! - szólt közbe Jake. - És amúgy milyen az új pipike? - kérdezte.
- Hát eléggé szembetűnő, nem lehet nem észrevenni, pedig elég picike, de jó nagy mellei vannak, és a segge! Az rohadt jó! - meséltem Jake-nek, amint távolabb került az új pultos csaj.
- Már meg is fogdostad, hogy ennyire áradozol róla? - tudakolta Jake.
- Még nem, de majd fogom! Becserkészem, aztán mehet a menet. - húzódott mosolyra a szám. Semmiképp sem áldozat, hiszen kényeztetni fogom! Mert velem lenni élvezet. - Hé, mióta van itt ez a bombázó? - mutattam a szememmel a csajra.
- Nem tudom, én is most látom először. De tényleg baromi jó nő. - mondta Jake.
- Az, na akkor én ráhajtok.
- Akkor igyunk arra, hogy meglegyen a kis gólya, és, hogy még sokáig csajozhassunk együtt! - mondta a tósztot Jake, s nagyot koccintottunk.
- Úgy legyen! - mondtam, és lehúztam a wiskeyt.

Másnap reggel ébresztett a telóm, hogy menjek suliba. Már vagy 2 hete benn se voltam, kéne mennem. Lehúztam magamról a takarót, mikor egy ismeretlen kezet láttam meg. Hát nem meg mondtam, hogy menjen el? Istenem, de értetlenek ezek a nők...
- Hahó... ébredj! Nekem suliba kell mennem. - ébresztettem fel a pultos csajt, akinek már a nevét se tudom.
- Jó reggelt, oké, de ugye majd felhívsz? Megvan a számom? - kérdezte ásítva.
- Hát persze, igen meg. - mondtam, de úgyse fogom.
Felöltöztünk mindketten, én felzseléztem a hajam, ő sminkelt, hajat igazított, és mindketten utunkra indultunk: én suliba ő meg haza. Egy újabb csaj megdöntve.
Amint beléptem a suliajtón, észrevettem az új csajt, pár másodperc múlva ő is észrevett. Egy ideig egymás szemébe néztünk, majd hirtelen valaki elállta a képet.
- Jó reggelt édesem! - szólt Carmen, és megcsókolt. Baszki.
- Neked is. - köszöntöttem, s mikor odanéztem már nem volt ott. Ez furcsa. Hogy tűnhetett el ilyen gyorsan? Vagy csak én képzelődtem? Jézusom. Mindegy. - Sam már benn van?
- Nem tudom, én nem láttam még, szerintem késik. Te meg végre időben jöttél. - mondta Carmen, s megindultunk a lépcsőn felfelé. Az utóbbi időben egyre idegesítőbb.
Felértünk az 1. emeletre, a büfé felé vettük az irányt, mire 2 csaj is hozzám indult, így 4en beállítunk a sorba.
- Hello Danny! - szóltak egyszerre. Ez néha tök ijesztő tud lenni.
- Sziasztok! - mosolyogtam rájuk. - Mizujs veletek csajok?
- Semmi extra, jut eszembe mit ünnepeltetek a Night and Dayben? - kérdezte az egyik.
- Mikor? - na ne, hogy ők is ott voltak. Ha Carmen megtudja kinyír. Mindegy, valahogy megoldom.
- Tegnap este, Ray is ott volt. - mondta a másik.
- Tegnap buliba voltál? Nem azt mondtad, hogy tesóvészhelyzet van? - nézett rám Carmen értetlenül, s közben a két csaj feszülten figyelt.
- De az is volt, és Jake-t egy kicsit fel akartuk vidítani ezért lementünk inni egy kicsit. És szerencsére már jobban van. - mentettem ki magam. Istenem mennyi fejtörést tudnak okozni...
- Értem. - nyugodott meg Carmen.
*Riiiiiiiiiing-riiiiiiiiiiiiiiiiiing* Szólt a csengő, és Sam sehol.
- Jó reggelt. Egy pulykamelles szendvicset, egy kólát, meg egy Marsot.
- 540 lesz. - adtam oda a pénzt, s megindultam az 1. órámra.
Kábé a 3. vagy 4. szünet lehetett, mikor megint megláttam az új lányt, a folyóson, az első emeleten. Ma egy kék kicsit kivágott felsőt vett fel, ami kiemelte a melleit, farmer rövidnadrággal, frufruját hátra csatolta, szemeit feketével emelte ki alul. Egy duci csajjal nyomul, aki nagyon ismerős... Mindegy, addig néztem őket, míg az új csaj felém nem pillantott, s megint szemezgettünk egy kicsit, de elvette a tekintetét. Aztán megint rám nézett most én vettem el a tekintetem. Majd mikor láttam a szemem sarkából, hogy másfele néz, én ránéztem, mert nálam mindig úgy van, hogyha harmadjára is rám néz, tetszek neki. Eddig mindig így volt. Tipikus női reakció. De ő nem nézett rám harmadjára. Mért nem? Ő is csak egy csaj, nem több. Mind egyforma, nincs kivétel. A szünet végéig néztem hátha, de mégse. Ez furcsa. Nem baj, úgyis meglesz a kicsike. Órák után végre elcsíptem Samet:
- Szeva haver! Egész nap nem is láttalak! Mizu van? - köszöntöttem.
- Csumi, ja igen azért, mert nem voltam benn. Semmi különös, amúgy nem érdekelne, egy telefon? - próbált bizniszelni velem.
- Milyen telefon? Nálad van? - kérdeztem, hátha valami jó telót akar rámsózni.
- Jó kis Nokia: 
- mutatta a telót. Na már megint egy bunkófon... Nem bírtam röhögnöm kellett. Mindig tud régebbi, szarabb telót hozni. Beszarás.
- Sam szerintem ez senkinek nem kell. - mondtam neki.
- Dehogynem kell. Nézd meg milyen jó állapotban van! Valakire csak rá lehet sózni. - mondta nagy vigyorral a képén.
- Hát öregem, te sem vagy értelmesebb. - nevettem.
- Az biztos. - nevetett velem. - Na és csajokkal mi a helyzet?
- Semmi tegnap hazavittem az új pultost a Night and Dayből, meg most van az az új csaj, tudod ilyen picike, nagy melle van, és rohadt jó segge, biztos láttad már. - mondtam.
- Öööö... rémlik valami. Mi is a neve? - kérdezte, mert ő sose tudja senki nevét megjegyezni. Bár pont én beszélek...
- Angel asszem. - mondtam.
- Tényleg. Tegnap érdeklődött valami csajjal irántad. - mondta, bár ő sose emlékszik jól semmire, szal nem biztos, hogy tényleg így volt. Mindenesetre ez jó jel. Tudtam, hogy tetszek neki!
- Ohh, az jó! Köszi pajtás! - köszöntem meg az igen hasznos infót.

Amint hazaértem ledőltem az ágyra, elővettem a telóm megnéztem a fbom, nézem a csaj írt-e, mikor eszembe jut, hogy nem írtam még neki. Így hát ezt küldtem neki: 'Hát tudod, egy ilyen csajt mint, te nem lehet nem észrevenni. :) És mizujs veled? Hogy tetszik a suli? :DD" Végülis nem hazudtam, és ki is tértem a válasz elől. Ez a legjobb taktika. Pár perc múlva felhívtam Jake-t, hogy leugrok a clubba, jönnek-e, így hát ma este sem unatkozom.

A bejegyzés trackback címe:

https://turbo-chargedmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr445387042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása